heyzap.com - embed games

HEAD

SUNSET

PUNE ACEST BANER PE SITE-UL TAU

TOP 66

Sunsetcom-florin. blogspot. com Top66 Statistici

marți, 24 ianuarie 2012

CISTIGA O TABLETA SAMSUNG

V-am testat zilele acestea cu un mic teasing pentru o campanie ambitioasa pe care mi-o propun pentru 2012. In contextul actual, cu perspectiva alegerilor anticipate, lucrurile se leaga poate chiar mai bine, iar implicarea voastra este vitala.
Eu imi doresc, si pentru mine si pentru voi, un “vot curat” la urne. Oricare ar fi rezultatul lui.
M-am saturat ca sacosa cu ulei si zahar, galeata sau o mana de bani sa-mi decida viitorul pe urmatorii patru ani.
Dreptul de vot este esential pentru un stat de drept, un stat al vremurilor noi, civilizate, scapate de dictatura. Istoria complicata a acestuia si lupta pentru castigarea lui ii dau valoarea inestimabila de astazi. Si, chiar daca politica a dezamagit, politicienii nu si-au respectat promisiunile si impresia generala este ca „votam degeaba”, toate acestea nu scad cu nimic valoarea despre care vorbeam.
Ei bine, tocmai pentru ca este inestimabil,  votul nu poate fi vandut si nu poate fi cumparat.
Falsa impresie ca 100 lei sau 200 sau orice alta suma echivaleaza cu stampila pusa pe un candidat este adevarata capcana in care cad alegatorii care se lasa corupti. In realitate, votul nostru este peste toata aceasta tranzactie meschina… influenteaza societatea in care traim, conteaza la numaratoare, mai ales atunci cand scorul este strans, este decisiv pentru alegerea unei administratii locale, a unui parlamentar sau a unui presedinte de tara, ale caror mandate se intersecteaza cu viata noastra timp de cativa ani.
Asa ca va propun un brainstorming online pentru o campanie in care ma voi implica tot anul. Pentru inceput, sunt in cautarea unui slogan si a unor propuneri de vizual. Am si un premiu pentru cea mai desteapta idee: o tableta Samsung. Ce ziceti?
PS – am si un deadline: 12 februarie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu